Sunday, August 2, 2009

J0m menjawab gih!

Neh tag dp adekku wanie. Ngah xde kje r tu. Mntang2 uitm die cuti H1N1 ye.. huhu.. Ak pon skang da jarang mgupdate blog neh. Cam busy la plak. Naseb ade tag neh, ley jugak mgisik! gahaha.. samat membaceee

1.Kekasih saya adalah :
*Laptop n broadband ku..*


2. Saya sedang mendengar :
*you're not alone - michael jackson*

3. Mungkin saya patut :
*g joging time2 mcam neh.. tp malehnyeee la plakk~*


4. Saya baru sudah :
*tgok 17 again.. bestla jgak*


5. Beza rakan, sahabat, kawan :
*aaaa.... xdpt diknal psti...*


6.Saya tidak faham :
* knape cite industan mestiiii ade nyanyi n mnari beramai2??*


7. Saya perlu mencari:
*pnutup brodbnd yg ilang.. dimana kaoooo??*


8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
*"da makan ke blom?"*

9. Makna kehidupan :
*bnyak stress, byk berpikir, byk gne duitttt... warrkkhh~*


11. Saya paling suka :
*main game! h0h0..*

12. Saya akan cuba :
*siapkan esemen bbm yg lebih kreatif.. asyek kne kondem aje.. ishh*

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
*sebab.. org puteh x gune LAH lah...!*


14. Telefon bimbit saya :
*skrin die retak.. sob..sob *

15. Katil saya :
*port yg palingggggg bezz!*


16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
* "ko tgh buat ape tu?" .. pdahal tengah tanye dpan mate.. *

17. Teknologi adalah :
*prkataan yg ade 9 hurup*


18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
* nsi ayam! pekse oooo...*

19. Semalam :
*g baiki laptop.. sampai rm100++++++! mlayanggg m0ney kuuuu~*

20. Hari ini ;
*sore brtambah serak n rock. tp minom ais jugak! hehe.. *

21. Malam ini saya akan :
*pnin wat esemen gih...*


22. Esok pula saya akan :
*g rombngan pameran landskap... xde klass!! haha..*


23. Saya betul2 inginkan :
*i-phone! bnje r kgkawan..*


24. Badminton atau futsal? :
*konda-kondi!!*


25. Karaoke :
*j0m!*


26. Kereta :
*tgh ade kat showroom.. tggu mase nk amek.. haha~*


27. Bilik yang terang atau gelap :
*gelap+hujan = bezz gle tidoo*


28. Makanan jepun adalah :
*pelik... xpnah try ggggg*

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
*sluar ko berlobangg!*

30. Siapa yang anda tag
*ara*

*erli*

*arixa*

*wani*

*edynz*

0 pengkritik jemputan: